konstigalilian -

Terve ♥Timons Pappa ♥ Ööö ♥ Magsjukebak ♥ Pyssel ♥ Matkrig ♥ Fjomperier ♥ Och mycket mycket mer!

Hej Fideli! 
Vet du vad? Jag blev nyss jätterörd när jag gick in på din blogg och fick se vad du skrivit om mig
Vet du vad en gång till? Jag ÄLSKAR Dig!

Jag älskar hur söt du är.
Jag älskar att skratta med dig och jag älskar boken du gjorde till mig som vi läser i på bilden ovan.
Jag älskar att vara löjligast i världen med dig.
Jag älskar att baka med dig trots att det blir grädde och smet precis överallt när vi sätter igång.

För när det väl kommer till kritan är det värt allt städande man måste göra efteråt.

Jag älskar att bli stylad av dig.
Och jag älskar att se ditt härliga leende och dina isblå ögon som gör mig så stolt så stolt! Tänk att jag är moster till en sån vacker och härlig tjej. 
Puss Puss! ♥
/Minsta Moster Lilian

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fideli är Underbar! Är sååå lycklig över att få vara hennes moster!



2012-02-28 @ 23:33:49
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: todd

Åh gud vilka härliga bilder :O

Finfin blogg föresten coolt att vara au pair i USA :))

2012-02-29 @ 09:22:04
URL: http://bloodi.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA NI BUSFRÖN!!!!!!!! Ni har då hittat på. Vi som har låtsat vara riktigt arga ibland på era hyss, men ni märkte snart att vi skrattade bakom nån dörr. hahahaha. härliga minnen. OBS Lollo skrattar idag också. Fideli är sååååååå vacker o go, glad underbart snäll. ÄLSKAR ER/ mamma mona/och Fidelis mormor

2012-02-29 @ 11:55:10
Postat av: eva

gulligt och fint skrivet.

2st söta tjejer.

kram

2012-02-29 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0