konstigalilian -

Öö Öö Öö Ha den äran!

Ett fyrfaldigt leve till min svåger Johan idag! En människa som funnits i familjen jag tillhör nästan precis lika länge som mig, till och med ungefär två månader längre på ett ungefär. Att vi tillhör samma familj, det är jag himla glad över ska ni veta!

Den här bilden är tagen för ett år sedan då vi firade Johans födelsedag. Då bjöd han på sin specialitet på sin aprilsoliga terass -Johans hemgjorda kolgrillade burgare! Mums! 

Johan min sköna! Jag hoppas på att du blir lika mycket firad i år som i fjol. 
Tyvärr missar ju jag och Swachamisa detta års födelsedag men jag hoppas att det blir någolunda trevligt i alla fall ;) Puss Puss från Liljana! ♥


Kommentarer
Postat av: Lillan

Har lösen skyddat min blogg men du får gäääääärna hänga med dit.. maila mig så får du lösen osv.. Kram

2012-04-27 @ 20:51:10
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Tack Lilian, Mamma Mona sa att du lagt ut en bild på snyggingen :)

2012-05-04 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0