konstigalilian -

HURRA x 12

Grattis till min systerdotter Fideli som fyller 12 år idag!

Jag hoppas att någon bakar henne en himla god tårta och firar henne så mycket som det bara går!

Den här tårtan bakade Fideli och jag tillsammans i somras. Då firade vi livet. Livet är underbart.

När tårtan var klar bjöd vi alla i vår närhet, som var tillgängliga och sugna, på tårtkalas. Servetter och flaggor och hela köret. Fideli gjorde så här med sin servett och sina flaggor vilket jag tyckte var kreativt och sött så jag tog en bild som minne. Minne var det jag. Det har jag många av tillsammans med Fideli. Vi har så himla kul när vi umgås och det kommer vi fortsätta med så länge vi lever, oavsett ålder. Det har jag bestämt ♥



Fideli min ögonsten! 
Jag önskar Dig en toppenbra födelsedag! Frukost på sängen, ett hav av sönderrivet presentpapper och så mycket sjönsång som det bara går. Här kommer min sång till dig. (Föreställ dig den i melodin "Maja Piraja" av Electric Banana Band). 

Fidelis födelsedagssång från Moster Lilian.
Fidde min Fidde
Min älskade Fidde
Fidde min Fidde
Min älskade Fidde

Jag har en liten skrutt
I ett hus långt bort från där ja'är
Jag kalla henne för Fiddeplutt
Och hon är mig väldigt kär
Det är så smidigt med Fiddeplutt
Hon är så rolig och fin
Så skaffa dig också en sån skrutt
Och inte något som luktar prutt 

Från USAAAA till Sverigeee
Önskar jag henne Graaaattis 
Från USAAAA till Sverigeee 
önskar jag henne Graaaattis
!!!

Förlåt för att jag alltid är så pinsam men det är sånt man får ta om man har en moster som mig. Om du vill klaga så gör det hos din Mormor. Det är hon som har satt mig till världen :) 
HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA! 
12 stycken hurra till Dig idag! 
♥ Moster Lilian 




Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar sången!



Idag ska vi på kalas :) men som vanligt kommer vi sakna dig!



Älskar Dig!

Puss!

2012-04-21 @ 08:33:40
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Lillan

ha ha vilken rolig truddilutt. Grattis till Fideli :)

kram Linda

2012-04-21 @ 09:46:28
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Lollo

<3

2012-04-21 @ 10:32:11
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Min fina 12-åriga syssling måste vara lyckligt lottad som har dig som moster. Världens härligaste människa är du:)

2012-04-21 @ 22:14:13
URL: http://Thherese.bligg.se
Postat av: Sara

Grattis till henne :)! Och förövrigt måste jag säga att du måste vara en bland världens bästa mostrar !

2012-04-22 @ 09:21:14
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0