konstigalilian -

Den perfekta resväskan

Snart överger jag vårt avlånga land för ett år i USA.
Jag ska åka som au pair förstår ni.
Till en familj som verkar helt underbar.
I mitten av augusti lyfter planet! Gissa om jag längtar! :D


I tisdags hade jag och min älskade mamma en Mamma-Lilian dag på stan (stan för mig är Örebro).
Vi umgicks, shoppade gärnet och åt gott. En sån där supermysig dag som föralltid stannar i ens minne.

Vi shoppade runt lite här och där.
Bland annat hos Accent där jag spanat in en fin resväska.
Jag hade tänkt köpa mig den men så blev det inte. Mamma köpte den till mig istället!
Kan ni tänka er hur snäll min mamma är!




Resväskan för min USA-resa.

Translation:
I've got a really nice suitcase from my wonderful mother!
In mid-August I go to U.S as an au pair. I can not wait!


Kommentarer
Postat av: Eva

fin fin=) hoppas allt är bra med dig?

hoppas vi hinner ses innan du åker....

hälsa mamma mona nästa gång.

kram

2011-06-06 @ 11:21:38
Postat av: Sofia

Nämen, där ser man. Vad roligt för dej! Tråkigt för mina barn. Dom tycker verkligen om när du är på dagis! Och jag hör av de andra fröknarna att du är omtyckt av alla, barn som vuxna! :)



Jag är övertygad om att du kommer bli en jättebra aupair! Barnen kommer nog få väldigt mycket roliga minnen med sig från sin tid med dej. :)



Vart exakt ska du bo någonstans?



Kram Sofia

2011-06-06 @ 21:00:22
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Maritta

wow,en resväska som gjord för dig Lilian!

2011-06-12 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0