konstigalilian -

I väntan på Santa och hans renar...

Christmas Eve är över här i USA. Det var en oerhört mysig dag bestående av en katolsk julmässa i en gigantiskt stor och vacker kyrka plus ett coctail party med mängder av god mat och dryck.
Nu är klockan på tok för mycket för bloggande här i USA och vid vår öppna spis står det ett fat redo med kakor och mjölk i väntan på Santa. Förhoppningsvis kommer han komma ner från skorstenen och lämna paket till oss i natt när vi ligger och sover. Om ni undrar så är twislerna till renarna. Oliver är nämligen stensäker på att Rudolf & co gillar lakrits och körsbärsremmar. Jag litar fullständigt på honom. Jag menar, vem gillar inte det liksom!
Jag hoppas att er Julafton var underbar hemma i Sverige och att ni riktigt njöt av god mat och goda vänners sällskap. Jag hoppas även att ni fortsätter julmyset även i dag, för bara för att era paket är öppnade så är ju julen inte över riktigt än.
För alla vet ju att Julen inte handlar om presenter...
..eller om dekorationer.
Eller om pepparkakor som inte riktigt blev som man tänkt sig. (Som den här namnplaceringskakan jag fick för någon vecka sedan på en julfest. Jag stavar mitt namn l-i-l-i-a-n men om amerikanerna föredrar lilliam så kan dom få kalla mig det).

Julen handlar heller inte om att tävla i vem som fixar det finaste pyntet.

För som alla vet så handlar Julen om Glädje, Tacksamhet och Vänskap
Allt det där andra är bara ett STORT plus. 

God Fortsatt Jul På Er! 
Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna efter om jag kan höra när Santa Claus och hans renar landar med släden på taket. 
/ Lilian -eller Lilliam om ni så vill. 


Translation:
Merry X-mas is about Happiness, Joy and Love. And I know that you know that! /L




Kommentarer
Postat av: Rapp

Johooo, den handlar visst om klappar! iaf när man är liten ;)

2011-12-25 @ 13:32:41
URL: http://www.danielrapp.info/?page_id=124
Postat av: Lollo

Älskar Dig!



Ps. Ett litet tips till Dig om Du vill veta vad det som står på armbandet betyder: googles översättare! ;)



2011-12-25 @ 14:48:21
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0