konstigalilian -

Till Mamma

Mamma. Tack snälla för den senaste posten jag fick från dig.
Du är rolig du! Jag vet inte om jag håller med dig om att han med blå tröja är snygg men han ser definitivt bättre ut än den mänskliga myrsloken i grönt! Haha!
Dina ord fick mig att bli glad i hela kroppen. Du är så underbar Mamma!
Jag Älskar Dig! Varje dag, hela året, överallt på hela jorden -Föralltid ♥
Ps. Brevet som Eric och Melissa fick från dig för cirkus en vecka sedan var så himla fint. Du gjorde mig än en gång stolt över att just Du är min Mamma.


Translation:
A big thanks to my mother who sent me a really funny postcard. My Mom is the best! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Åh, vilket fint brev! ^^

2011-10-31 @ 21:32:12
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Lollo

Mamma är Underbar!



Puss!

2011-10-31 @ 21:52:14
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var mycket vackra bilder, jag tittat på. Hoppas att Du har roligt i USA, troligen kommer Du att stanna däröver och gifter Dig. Kärleken bestämmer.

Lycka till. Per Erik

2011-11-13 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0