konstigalilian -

To Grabbarna From Teddy

Igår fick grabbarna post!
Och inte från vem som helst utan från min systerson Teddy! Tänk vad snällt!
Mina nybadade grabbar med finkammat hår blev jättenyfikna när jag berättade att det kommit ett brev till dom från deras älsklings Teddy i Sverige. Pojkarna känner varandra lite sen innan då dom har setts på skype ett par fem gånger sisådär. När dom skypar är det alltid världens uppvisning av leksaker ska ni veta. Vilket jag måste säga är ett fint kulturutbyte de delar sinsemellan.
Dom blev himla glada av sin post. Det fina som Teddy bett sin mamma Linnéa att skriva och för alla fina SvampBob# klistermärken Teddy hade klistrat fast i brevet.
Pojkarna vill tacka med en varsin slängpuss (eller indianpuss som jag brukar kalla det. Pojkarna och jag har nämligen ett trick. Vi klappar på munnen och låter som indianer innan vi släpper iväg våra pussar i luften).
Så vill pojkarna väldigt gärna tacka med en varsin grimasch också. Oliver tycker jag lyckades bra men Viggos grimasch är jag inte riktigt lika hundra på. I vilket fall är Viggo själv nöjd. Det vet jag eftersom jag visade honom kortet på kameran och frågade om han var nöjd med sin grimasch eller om han ville göra om. Svaret jag fick på det var "Nej, jag vart ju jätteläskig och bra".

Så här fint hade älsklings Teddy gjort!
Mamma Linnéa som är min storasyster hade hjälpt honom att skriva då 3åriga Teddy inte riktigt kan skriva själv.
Men hans namn kan han minsann skriva och det hur bra som helst! Kolla bara. Snacka om att det är en stolt Moster Lilian som ser bokstäverna T E D D Y fint ihoptextade av lilla Teddy själv.
Jag vill också nämna att även låg post till mig i kuvertet som pojkarnas brev låg i! Det kommer jag visa mer av i ett annat inlägg. Dock velar jag lite om jag ska visa allt som låg i kuvertet. En grej var nämligen barnförbjuden. Hehe...





Till TEDDY
Hej min älskade Teddy! 
Moster Lilian vart så glad så glad för ditt fina brev till pojkarna. Och som du kan se på bilderna här ovan vart pojkarna också jätteglada. Dom hälsar och tackar superdupermycket! 
Viggo hälsar att han inte har någon tiger i ansiktet men att han kan låta som en t-rex "Raaaaaw"!!!
Oliver hälsar att han inte vet så mycket om SvampBob men att han en surfbräda med honom på. Så undrar Oliver om du har sett Franklin någon gång? Oliver älskar nämligen Franklin and Friends. 
Pojkarna är stolta över att ha dig som vän. Och jag, jag är sååå stolt att ha dig som systerson! 
Puss Puss min skrutt! 
♥ M. Lilian



Kommentarer
Postat av: Linnea

Från Teddy:

Dom vart jättrglada för de där brevet!

Jag tycker att era grimacher inte var så bra, ni måste öva!

Jag kan visa er hur man ser läskig ut i skyp.

Frankling har jag sett men inte så många gånger, det är okey.

Hej då vi måste skypa någon annan dag!



Från Linnea:

Va roligt att pojkarna blev glada! De var de vi hoppas på.

Söta pojkarna är!

Ikväll ska vi se Mora Träsk live, laddar!

Nu ska vi ut och njuta av solen. i Stockholm snöar det tydligen idag :(



Vi Älskar Dig!

2012-03-30 @ 09:28:04
Postat av: Everlasting

Haha, vilken fantastisk grimas Viggo hittade på då. Och barnförbjudna saker i ett kuvert? Nu blev man ju riktigt nyfiken!

2012-03-30 @ 09:40:15
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Lillan

Coolt söta dom är ;)

2012-03-30 @ 11:23:59
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Maritta

wow,vilket fint brev Teddy hade skickat. Känns som att de här killarna kommer att ses o höras på skype mycket i framtiden.

2012-03-30 @ 21:05:39
Postat av: Lollo

Gullungar! Alla 3!

Jag blir riktigt rädd för Viggos grimas ;)



Barnförbjudet??? Nu MÅSTE Du visa!!!



Puss!

2012-03-31 @ 13:38:42
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0