konstigalilian -

Min första lördagskväll i USA.

Under min andra dag i Wilmington var jag på Rodeo tillsammans med Becky (min värdfamiljs förra au pair) Will (min värdpappas lillebror) och Catie (Wills härliga flickvän). Eftersom jag aldrig varit på rodeo förut så var det extra kul.
Innan Rodeon bjöd Will och Catie på parkeringspicknick. Var så himla mysigt att fälla upp fyra solstolar på en parkering bara så där och äta mat från bagageluckan på bilen.
Will and Catie hade gjort så himla mycket god mat som dom bjöd på!
Hela deras bagage var överfyllt med härligheter.
Vid entrén sålde dom cowboy hattar av alla möjliga slag.
Härliga Catie and Will som jag hoppas på att få umgås med mycket under mitt år.
Rodeon i full fart.
Under grenen då dom fångade in kalvar med lasso blundade jag. Tydligen ska det inte vara farligt för kalvarna att bli fångade med lasso men det såg rätt så otäckt ut i alla fall.
Yeaaahaaaa
Rodeo är populärt bland många.
Underbara Becky.
Föresten så åkte Becky hem till Sverige idag efter sitt år i USA. Och det ska ni veta var inte roligt alls. Det känns tomt utan henne. Jag kommer att sakna dig mycket Becky! Håller tummarna för att du kan komma tillbaka på besök snart! ♥
Cowgirls
Tre människor som jag är väldigt glad över.



Translation:
This saturday was I on my first Rodeo. And it was also the first time i met Will (my host dads brother) and catie (Wills girlfriend) who is two absolutly wonderful persons. That was a really nice evening with picnick at a parking, nice conversations, rodeo of course and many laughs.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förstår att du blundade, hade nog jag oxå gjort..

Vilken kväll! Dom tre ser hur härliga ut som helst!



Vilken tur att du har din blogg så vi alla får läsa och titta på alla bra kort som du tagit!



PussPuss

2011-08-25 @ 06:38:35
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Rapp

Wow! Vilken mysig å spännande kväll!

Rodeo verkar spännande

Bra bilder, fortsätt å ge oss det!

2011-08-25 @ 10:48:01
Postat av: Everlasting

Åh, en rodeo skulle jag också vilja uppleva! Så spännande du verkar ha det over there.

2011-08-25 @ 13:12:00
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Maritta

Vad härligt med Rodeo,(fniss) du provade väl inte på det,eller ?

2011-08-26 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0