konstigalilian -

Min Gästbloggare.

Kära bloggläsare. Ni vet att Karro är mitt allt. Nu även på min blogg. Tänkte att hon skulle få gästblogga lite då och då från och med nu. Det där med kladdkakereceptet blev ju så himla bra! Hoppas ni kommer gilla det! Såklart att ni gör. Det är ju Karro liksom. Varsågoda. Karolinas första blogginlägg som utnämnd Gästbloggare. 
Karolina, shoot! 
Puss /Lilian



Lördagen börjar närma sig sitt slut, så gör aven vinboxen.. Men lika glada för det är både jag och Lilian. Ni förstår vi har nämligen bjudit bort det jästa vinet (en del slank förstås ned i våra strupar med) så förhoppningsvis finns det några stackare som inte mår allt för väl imorgon... Sann glädje?



Jag har visst fått hedersrollen som gästbloggare här, blir spännade. Vi får se hur länge jag får vara kvar? Men jag har några smaskiga hoistorier att dela med mig av, som mitt bråk med grannen, min hanverkare ifrån ÖBO som ringde dolt nummer åtta gånger en fredagskväll - tryggt att han har nyckel till lägfenheten. Slagsmål med dementa gubbar i en lekplats i Pålsboda och ja.. mycket - mycket mer kan nog komma att dyka upp under mina gästinlägg - eller ja HÄST INLÄGG som Lilian kallar dem.
 
Vi ses framöver - väl mött mina vänner och fiender, vänner & ovänner. vänner och socialdemokrater, ovänner och kristdemokrater!
 
/ KHROLINA (min amerikanska stavning, via VS personal.)
foto automat (det är ett ord pucko!) FOTOAUTOMAT alá Lilians (allah ach baaaah) dator

Kommentarer
Postat av: Lilian

Är så stolt gumman! Bara fyrtiotio stavfel! Grattis. Jag själv hae inte jklarat av det med så mycket dunkvin. Puss! /Din skapare Lilian kRISTUS

2012-10-20 @ 23:33:37
URL: http://konstigalilian.blogg.se
Postat av: Lilian

pS. folk kommer ta illa vid sig. Det tycker jsg är kul! Pussa Tray från mig! Ps igen. Kul att kunna kommentera sin egna blogg! Pussa Tray igen!

2012-10-20 @ 23:34:27
URL: http://konstigalilian.blogg.se
Postat av: Rogersdottern

Klockrent! Väntar med spänning på nästa Khrolina-häst-inlägg!!!!! Kramen på er!!!

Svar: Jag längtar jag med :D Kramen tillbaka!
Lilian Sundevall

2012-10-21 @ 10:13:37
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Maritta

väntar med spänning på nästa inlägg... ett gott skratt förlänger livet heter det ju, tror jag :)

Svar: Karro är expert på att förlänga liv då hon alltid får folk att skratta! :D
Lilian Sundevall

2012-10-21 @ 10:44:13
Postat av: Susanne

Jag vill höra allt om dina historier Karolina!!!

Svar: Susanne, jag tror inte du vill höra riktigt allt. Tro mig... ;)
Lilian Sundevall

2012-10-21 @ 13:26:15
URL: http://www.suzzibuzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0