konstigalilian -

Lillördag. Den tänkta Gästbloggardagen...

Idag är det onsdag, även kallad lillördag, och dagen i veckan då jag tänkte att Karros gästinlägg skulle publiceras med start från idag. Men jag känner Karro. Deadline är inte hennes grej. Detta var vad jag fick på Facebook för ett få antal minuter sedan. (Nu är klockan 21:58)
 
för 6 minuter sedan
Karolina Frick
  •  hej! förlåt att jag inte hunnit blogga.. kom hem straxt innan nio och nu tittar jag på greys.. har varit borta hela dagen.. följde med fia till stallet efter skolan, så är helt slut nu.. usch ett jobbigt grupparbete är vad det är.. :( hur är det med dig min sköna? ♥ puss
     
    I detta lilla meddelande ser jag ett typiskt mönster.
    1. En ursäkt
    2. En förklaring
    3. En fin liten puss och ett oskyldigt litet hjärta.
     
     
     
    Karro. Detta är inte okej! Skolarbetet kommer inte före dina gästinlägg på min blogg. Vill du komma någon stans i livet gäller det att du lyssnar på mig (och att du ignorerar din mamma som näst intill förbjudit dig att umgås med mig ;) ) Nu är det bäst att du ordnar upp detta och fixar ett inlägg så snart du bara kan. Den som gör mina läsare besvikna gör mig besviken. Mycket besviken...
    / Din chef och goda vän Lilian
     
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0