konstigalilian -

FlyttfågelSöndag.

Söndag. Denna dag. 
 
Det var en bra dag idag. Vaknade på tok försent för att njuta fullt ut bara. 11:28 för att vara exakt. Jag gör som jag brukar göra. Jag skyller på alkohol. Alkohol och på Karro som höll mig uppe hela natten. Men såklart så var det värt det. Utan tvekan hundra gånger om! 

Annars idag har jag inte gjort så fasligt mycket. Eller vänta lite här nu. Det har jag visst! Jag har packat och flyttat grejer. Är nämligen så att jag har fått tag i en lägenhet som väntar på att få mig som hyresägare. Det exakta flyttdatumet är inte satt ännu, tjejen som bor i lägenheten nu måste flytta ut först. Sen så! Då får ni komma och hälsa på. 

Eftersom det är söndag tänkte jag ge er en härlig låt som ni kan runda av helgen med. 

(Bilden ovan är förresten från West Rim Grand Canyon som ligger på Amerikas västra sida och inom en snar framtid kommer det dyka upp blogginlägg från mitt besök på the west coast). 

Kommentarer
Postat av: emma.g

Åh härligt för dig :) vart är det?! Kommer gärna på många fikastunder <3

2012-10-22 @ 07:03:35
Postat av: Maritta

Grattis till lägenheten :)

Svar: Tack :)
Lilian Sundevall

2012-10-22 @ 07:31:24
Postat av: boalitos

Där ser man,jag trodde bilden var från din nya lya...ajajaj,risken finns dock att jag kommer och våldgästar ändå :o)

Svar: Det hoppas jag :D
Lilian Sundevall

2012-10-22 @ 17:24:05
Postat av: Anonym

Du kan va säker på att det kommer besök från Arboga. :)

Svar: Japp. Det är jag säker på och det ser jag fram emot! :)
Lilian Sundevall

2012-10-22 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0