konstigalilian -

Fikat Gud aldrig kommer att glömma...

Efter tipspromenaden var alla kaffesugna så då åkte fikat fram. Och till alla er som orkar läsa hela inlägget kommer det längst ner av inlägget stå lite saftig information om hur min bästa vän Karolina verkligen fungerar.
Många av oss hängde runt fikabordet som att vi vore nåt coolt gäng. Det var vi ju också.
Vad vore en festfika utan baylis? Micke, även kallad "Baylis", hade givetvis med sig ett par flarror baylis som han bjöd på. Dock var någon visst lite ostadig på hand så lite skvamp ut på bordet. Då var Tonye och Baylis själv snabbt framme som två hundar för att sörpla i sig det som spilts/spulligt/eller hur man nu säger.
Fast det kanske dom inte skulle ha gjort. Särskilt inte Tonye då han höll på att dö. Han satte i halsen på all baylis och vi andra stod och garva tills vi insåg att han faktiskt blev lika blå som Sverigeflaggan själv i ansiktet. Hur som helst så lever han och mår bra idag.
Jonatan som försökt att fria till mig sedan vi gick i småskolan försökte förstås med samma visa under kvällen men även denna gång utan lyckat resultat. Jag har ju sagt att han måste skilja sig med Daniella först. Jag vigde nämligen Daniella och Jonte under en ek när vi var små och så vitt jag vet så har ingen skiljsmässa gått igenom? (Vad jag ska skylla på för att komma undan ett giftemål om nu en skiljsmässa mellan dom ägs rum vet i sjuttton. Nåt måste jag komma på det är ett som är säkert ;) 
Under dagen fick jag telegram i form av en present från Peter och Carina som tyvärr inte kunde komma. Gulligt av dom.
Jag minns ej om det var under fikat men rätt så sent in på dagen fick jag se att Filip skrivit dom mest fantastiska orden på ryggen av sin skjorta.
"Alabaladjola & Jordgubbar och Smultron" var vad det stod och det är ord som betyder massor för mig och Lillebror ♥
 
 
 
 
 
Något som också var fantastiskt fast på ett annat sätt var Karro och hennes bidrag till fikat. Nu ska ni få höra...
Alla hade ju fått i uppdrag att ta med något bidrag till antingen buffén eller fikat.Och Karro hon... Eller... Vänta lite här nu. Jag ska be Karro själv att förklara sig. Som en liten bikt eller hur man ska säga. Personligen tycker jag det hela som Karro nu gjorde var asbra men det kan ju alltid vara kul att låta sin bästa kompis få bikta sig lite då och då. Så gör jag! Jag ska be henne att skriva ner hur hon tänkte och när hon gjort det publicerar jag det så att ni får läsa vad det egentligen var som Karro gjorde..Busiga Karro. hehe...  
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ÄLSKAR att läsa din blogg! Det kan vara så att Du är världens bästa bloggare... Ja så är det!

Puss mitt Hjärta!

Svar: Gulliga Lollo! Nu gjorde du mig riktigt glad! <3
Lilian Sundevall

2012-10-16 @ 01:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0