konstigalilian -

Karro Gästbloggar 2

Hej kära (Lilian)bloggläsare, idag är det ju onsdag och jag får hästblogga.

 

Jag tänkte passa på och presentera mig lite närmare, även då jag dykt upp här på bloggen på ett eller annat sätt flertalet gånger innan. Men nu tänkte jag visa en annan sida! -live.

 

Jag kommer ifrån en stor familj, har fyra bröder och en syster. Varje söndag åker jag hem på söndagsmiddag hos mamma och pappa. Ni ska få se en filmsnutt ifrån en alldelles vanlig söndag.

 

Vi ses framöver!
Karro

 

Klicka här för att ladda ner en livescen med och av mig, Karolina Frick. 

 

En bild på Karro från en promenad med mig i Central Park, NYC. /Lilian 

Kommentarer
Postat av: Ass

Länken funkar obra :(

2012-11-01 @ 10:01:36
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0