konstigalilian -

Äppel Päppel iPad! Plus en massa annat bra.

Nu kommer ett inlägg från igår, söndag den 20e, och efter det kommer jag lägga upp grejer från lördagen så bli inte förvirrade nu kära vänner..
Söndagen blev en Liina-dag. Vi drog till det största malet, det är svengelska och betyder shoppingcenter, för shopping och mat.

Jag blev så glad för när vi beställde mat på restaurangen vi valde att käka på för dagen så fångade jag Liinas tar-du-kort-nu-igen-blickar. 

Här har hon precis upptäckt mig. 

Och här kommer smilet efter att hon kommit på mig med kameran. Det är äkta Liina det! 

Vi satt och prata så mycket så det tog lång tid för oss att bestämma vilken mat vi skulle ha. Så för att inte vår kypare skulle komma och tjata en gång till tog vi en skål guacamole som starter. 

Till slut bestämde Liina sig för stek och potatis och bönor. Snacka om söndag. 

Jag åt en sallad som kan kanske ser nyttig ut men till saken hör att vi befinner oss i Amerika. Det innebär med andra ord att under det tunna lagret med sallad ligger ett berg chips. Onyttig i smyg. Score! 

Nu kommer faktiskt det bästa med hela söndagen och då ska ni veta att allt var riktigt bra. Jag blev ägarinna till en iPad. En av den nya modellen. Äppel Päppel! ♥

Efter maten gick jag och kände på en tråkig skyltdockas huvud inne på J.C.penny. 

Efter det gick vi på Target där jag lyckades ta en fruktansvärt dålig vybild. Varsågoda! 

Vybilden kanske blev katastrof men då är det allt bra tur att jag kan rädda upp med bilder som denna. Läsglasögon när det är som bäst!.. När Liina och jag var klara med sånt malet hade att erbjuda drog vi till andra sidan Wilmington för ett besök på vår favorit biograf. Vi såg filmen The Dictator som vi länge sett fram emot att se. Och håll i er vad rolig den var! Hela biosalongen skrattade så att tårarna rann. Så ett hett tips är att se den.

Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Tack snälla för dina fina ord:)



Vilken härlig dag!

Hoppas du har haft en fin start på veckan

/Kram



2012-05-22 @ 09:56:17
URL: http://harmonyhome.blogg.se/
Postat av: Bff

jihaaa nu kan du vara min apple-bff för ja har också en sån liten rackare !

2012-05-22 @ 11:11:01
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Everlasting

En iPad! Jag har första generationens och den är helt fantastisk när man är ute och reser mycket!

2012-05-26 @ 10:47:34
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0