konstigalilian -

För alla er som vill slippa onödigt klickande.

Hej mina älsklingar! (älsklingar = ni bloggläsare).
Nu tänkte jag föreslå en sak till er. 
Det jag tänkte föreslå är en sak som kan underlätta lite för er.
För om det är så att ni följer min, och en drös andra bloggar, kanske det kan hända att ni kikar in på dom mer än nödvändigt. Oftare än vi lägger upp nya inlägg alltså.
Så om ni vill slippa det där med att klicka in här på bloggen utan att något nytt inlägg lagts upp kan jag tipsa er om det här: BLOGLOVIN
Där kan ni samla ihop alla bloggar ni följer så att det räcker att klicka in där för att se vad som har hänt på alla bloggarna ni följer. Bra va!
Och om ni undrar varför jag lägger upp en massa bilder på orkidéer är svaret att blommor är vackert och ni förtjänar att bli omringade av vackra saker i era liv. 


Gå nu in på BLOGLOVIN och skapa ett konto eller lägg till mig i era befintliga konton så att ni sparar tid. Tiden som istället skulle gå åt till att klicka in här utan att någon uppdatering gjorts kan ni lägga på att brygga er en härlig kopp med kaffe och äta en god kaka.
/L
Länken till min blogg på BLOGLOVIN: 
http://www.bloglovin.com/sv/blog/2623591/konstigalilian

Translation:
Bloglovin.

Kommentarer
Postat av: eva

snygga bilder.

kram

2012-03-05 @ 14:46:19
Postat av: Lillan

ohhh vad vackert vad avis jag blir ;) kram

2012-03-05 @ 23:21:53
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Maritta

Orkideer,är de bästa som finns. Blir så sugen på några nya sorter när jag ser detta. (har ju bara typ 12 st)

2012-03-07 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0