konstigalilian -

Helgen på ett ungefär.

Hej hej gott folk. Hoppas er vecka startade bra och att ni hade en trevlig helg. Jag hade det bra och här kommer en gnutta bilder på lite av det jag gjorde.
Liina och jag åkte till en den där mysiga gamla stadsdelen för att köpa oss burritos igen.
Vi åt dom i strålkastarskenet av en bil.
Jag fick till en bra bild på Liina. Jättefin! (Ps. i verkligheten har hon två ögon)
Eftermatenåkteviochköpteglassgjordavmexikaner. Den här gången valde jag tre kulor i smakerna Brownie, Pekan och Ananas. Goooooott!
Under helgen tog vi även en sväng till biografen som har blivit lite av en vana som ni vet. Vi hade fötterna högt och såg rullen om Jeff, who lives at home.
Under filmen petade jag tänderna.
Jag sprang på min första fyrklöver för i år. Alla ni som känner mig vet att fyrklöver har en tendens till att hitta mig titt som tätt.
Jag njöt av fina träd.
Det här extra fina blomstrande trädet fick mig att tänka på min extra fina vän Karolina.
Egentligen gjorde jag mer saker som att äta en hel ananas och åka och shoppa till exempel men det får ni inte se på bild. I övrigt påstår jag att jag är nöjd med helgen. Var skönt med en lugn helg innan helgen som komma skall. Då ska Liinas och jag iväg på semesteräventyr förstår ni.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Mycket vacker bild på Liina, men jag vill nog ändå påstå att bilden med fyrklövern är vackrare. Så härlig grön färg!

2012-03-27 @ 10:36:16
URL: http://everlasting.nu
Postat av: karro

åh älskade du <3

2012-03-29 @ 12:45:19
URL: http://kfrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0