konstigalilian -

St Patrick's

St Patrick's var det ja.
Vi drog till en pubb där dom såklart hade gröna ballonger lite här och var.
Två och två som bästa kompisar hängde dom.
Och personalen hade adderat lite gröna accessoarer till sina servitörkläder.
Dagen till ära drack vi gröna drinkar. Och röda.
Så plockade vi glittriga dekorations-treklöver.
Jag satte min på näsan.
Och alla ni som undrar varför man ska vara klädd i grönt är svaret att annars har folk rättighet att komma fram och nypa en. Jag vågade inte chansa så jag var iklädd ett par gröna leggings.
Liina och jag och allt folk omkring oss hade en rolig tid medans den Irländska musiken spelades högt i högtalarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLÖVER SÖTNOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-19 @ 13:20:18
Postat av: Anonym

KLÖVER SÖTNOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-19 @ 13:23:00
Postat av: Felicia

gud så kul att ni firade haha



pusss

2012-03-19 @ 20:35:26
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Lillan

jag har alltid funderat över det gröna och nu vet jag ju ;) Kram

2012-03-20 @ 01:37:32
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0