konstigalilian -

Någonting alla inte gör och någonting man inte gör varje dag minsann och en grej som är med på min hundra-saker-att-göra-innan-jag-dör lista som jag är väldigt glad över att kunna förverkliga...

Jag tror just precis att jag slog personligt rekord i längsta rubrik!
Eftersom bilden från min webcam blev så fruktansvärt dålig så renskriver jag vad som står på erat lilla brev från mig. Så här står det:
" Hej! I morgon ska jag iväg på något himla kul och ni kan aldrig gissa vad. Var rädda om er så ses vi snart! /Lilian"
10 poäng till den som gissar rätt! 



Kommentarer
Postat av: Boa

Fallskärmshoppning!

2012-03-07 @ 09:47:31
Postat av: Niklas

Hmm... Kan det vara en piss i Mississipi?

2012-03-07 @ 13:02:19
Postat av: Kia

Hej Lilian =) Kia heter jag och jag är vän till Therese (thherese.blogg.se). Jag var nyligen i London men då det inte gick som förväntat där så är jag nu hemma i Nkpg men redo att åka snart igen, och vill då åka som au pair till USA. Therese berättade att jag kunde fråga dig eftersom du är där nu. Har nämligen beslutsångest för vilken agentur jag ska åka med, vilka man kan lita på och hur jag ska gå till väga liksom. Och vill verkligen komma igång nu. Hur gjorde du och vilka åkte du med, eller har du åkt privat? Vart i USA är du? Alla tips och förslag uppskattas jättemycket. Skulle du ha lust att ge mig lite råd och svar så får du mer än gärna skriva till min mail [email protected] eller skriva nån kommentar i min blogg. Du verkar ha en grym vardag i alla fall =) Kram från mig

2012-03-07 @ 13:27:40
URL: http://kiaweister.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Hångla med Johnny Depp?

2012-03-07 @ 22:48:56
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hm jag gissar på......ÅKA OCH HÄLSA PÅ SARA ALTELIND :D eller det är lite mer önsketänkande pihi. Jag tror bungyjump !

2012-03-08 @ 02:53:28
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0