konstigalilian -

Jamaica?

I söndags var det en stor dag. Det var dagen då jag tog tåget till J.F Kennedy Airport för att vänta på min älskade vän Karolina som kom att komma till mig i USA hela vägen ifrån Sverige. Min Karro! Som jag varit ifrån i 10 långa månader. Gissa om jag hade längtat efter den här dagen och gissa om jag hade en sån himla bra och spännade känsla i min mage inför att äntligen få träffa henne igen! ♥

Tågbiljetten på Penn Station i NYC som skulle ta mig till flygplatsen gjorde mig dock förvirrad. Skulle jag komma att hamna i Jamaica?! Svaret på det var ja. Jag kom att hamna i Jamaica. Stället där bytet för nästa tåg vidare till flygplatsen hette Jamaica men som tur var det inte det Jamaica som man kanske tänker på i första hand. För inte sjutton ville jag befinna mig någon annan stans än på flygplatsen där min Karolina kom att landa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0