konstigalilian -

Måndagskväll på malet

Nu kommer bloggen fyllas med en massa av det som Karro och jag hade för oss under vår vecka tillsammans så håll i er..
Under Karros andra kväll i USA visade jag henne malet. Malet är köpcentrum på svengelska. Köpcentrumet vi har här är väldans stort med en massa butiker och många av butikerna är sådana vi inte har i Sverige.

Den här bilden tycker jag blev himla bra för att visa på den amerikanska shoppingkulturen (ellervadmanskasäga). Karro står i en Forever 21 butik med en starbucks kaffe i ena handen och en påse med nyinköpta ting från Victoria's Secret. Shopping a la Americano!

Detta var Karolinas första starbuckskaffe och hon tyckte det var jättegott! Föresten så kom Karro att testa en himla massa olika typiska amerikanska kaffekedjor och om ni följer med här så kommer ni såklart att få se vilka.

Kommentarer
Postat av: karro

jag hade inte kunnat ha en bättre guide än dig! tack än en gång för en magisk vecka <3

2012-06-12 @ 14:36:34
URL: http://kfrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0