konstigalilian -

En visit på lekmuseet.

Efter sköldpaddsracet åkte vi vidare till Childrens Museum för att mata pojkarna med lunch och leka av oss. 

Det blev en sån där hastig och snabb lunch som det brukar bli för pojkar som inte vill något annat än springa iväg och leka. 

Killarna tyckte det var kul att kunna visa Karolina deras lekmuseum. Magister Oliver försökte givetvis lära både henne och Viggo så mycket som han bara kunde. Här visar han hur man använder hela sin kropp för att klättra lika bra som spindelmannen. 

Och här härmade lillebror efter. 

Karolina hon betedde sig mer som Batman. Jag tror hennes t-shirt inspirerade henne till att dansa som en fladdermus i danshörnan. 

Kalla mig tråkig men jag är som jag är och frågar ni mig vad som är det bästa på museet så svarar jag den böjda väggen med rörliga 3D tavlor. 

Här leker Oliver Baby Bunnie. Det är en av Olivers favoritlekar. Den leken går ut på att prata med pipig röst och bo i ett hål. Hålet är oftast under något bord eller under ett täcke men här hade Baby Bunnie turen att kunna flytta in i en stock. 

Detta är en av killarnas favoritavdelning och om Bosse Bildoktor skulle komma och leka på museet så tror jag även att han skulle gilla den...

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Haha, baby bunnie, så sött!

2012-06-15 @ 09:30:12
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0