konstigalilian -

2 av alla mina sinnen

Nu ska jag göra något jag inte brukar nämligen blogga med bilder som är lånade från nätet och det för att jag upptäckte att jag plockat ur minneskortet från kameran utan att stoppa tillbaka det när jag skulle ta upp den för att fotografera lite på restaurangen jag och min värdfamilj besökte ikväll men nåväl bättre med lånade bilder än inga bilder alls fast det är allt lite som meningar utan punkter eller vad säger ni. 

I dag har jag kommit på två saker som har med doft och smak att göra.

1. Jag har, efter ett intensivt letande, hittat min doft. Jag har varit på jakt ett tag och nu har jag hittat en parfym där både doften och flaskan passar mig perfekt i smaken. Det där med att flaskan matchar in kanske inte är det viktigaste egenligen men det gör det hela så himla mycket roligare och bättre om ni frågar mig. Så jag blev jätteglad när både flaskan och vätskan i den var som gjord för mig.

2. Och efter att för första gången käkat ostron kan jag bekräftat att jag älskar det. Jag håller med er, älskar är ett lite väl starkt ord att ta till när det gäller ostron men det finns en förklaring till varför jag skrev så. För enligt Eric är det så att det finns tre typer av människor när det kommer till ostron. Antingen älskar man dom, hatar man dom eller så är man allergisk mot dom. Så då antar jag att jag älskar dom. Om jag inte vaknar upp mitt i natten av en allergisk reaktion vill säga för då hatar jag dom nog istället...

Så var det med det. 
I morgon lovar jag att inte glömma minneskortet hemma. Ska även försöka komma ihåg att ta med kameran. 



Translation:
My new scent and a new thing I like to eat.


 


Kommentarer
Postat av: •·•·Sockerlollo ·•·•

Hej, allt bra? va ett tag sen :P



Jag nu startat en facebook sida FÖR ALLA. Gå in och gilla den, alla bloggare samlas här, tips och skvaller... ( bara snälla saker haha)

här kan vi snacka om blogg och bloggare, och allt annat som faller er in!

Ingen spamning,tack! Detta är för alla som är egnagerade bloggare och vill ha mer trafik, samt tips och ideer.



Här är länken:

http://www.facebook.com/pages/Blogyou/123661901086730?sk=page_getting_started



skriv gärna något om dig och din blogg, på sidan eller hos mig på min blogg.

Jag kommer jobba hårt med denna sida så, och har precis börjat!

Vill du va med redan nu?



Kram Louise



sockerlollo.blogg.se

2012-01-06 @ 11:20:10
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: Louise - foto

Blä, ostron som ser så äckligt ut :P



SV: Tack så mycket. :D

2012-01-06 @ 19:39:26
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Felicia

doftelidooooft, underbart att du hittat DIN ju!!!!



puss

2012-01-06 @ 20:39:40
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Sara

åhhhh jag vill också prova ostron ! Det ser ju inte gott ut men jag vill :(

2012-01-08 @ 22:49:08
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0