konstigalilian -

22år sedan min Mamma födde sin första Örebroare.

(I går 16/1 var det ju min födelsedag och som ni vet så fick jag himla mycket fin uppskattning och nu fortsätter jag mina inlägg om det). 

Min Mamma sände mig ett megastort kuvert med ett megastort vykort i som gjorde mig megamycket glad på min födelsedag.
Jag har tydligen något som varenda kotte uppskattar. Det måste jag utan tvekan ärvt från Mamma. 
Det var med ett stort leende och tårfyllda ögon jag läste det Mamma skrivit.
Mamma skickade med en massa ♣ i födelsedagspresent, och för dom pengarna kände jag att jag ville köpa något speciellt med en gång.
Så på förmiddagen på min födelsedag åkte jag och födelsedagsshoppade för en del av pengarna.
Då jag även kände att jag ville köpa något som kan pryda mitt framtida hem för presentpengarna från Mamma besökte jag affären Pottery Barn.
Där finns det en massa fina saker.
Bland annat så fanns det ett par fina salladsbestick som låg och ropade "Hej Lilian, här är vi. Köp oss!"
Det var himla tur att just dom här salladsbesticken ropade på mig måste jag säga, för dom passar mig perfekt. 


Tack Snälla Min Älskade Mamma! 
Tänk vad du är underbar! Jag vill att du ska veta att jag blev så glad, så glad!
Vad imponerad jag blev av teckningen på kuvertet. Jättefin! Nu vet jag precis vart jag har fått konstnärstalangen, som folk påstår att jag har, ifrån. Så tror jag att jag vet lite hur du kände det när jag var liten och gav dig teckningar som jag ritat just till dig. Måste varit lite samma känsla som jag fick av din teckning. Jag (dottern) blev rörd av att Du (mamman) plockat fram färgpennor för att slå dig ner och teckna en bild specifikt till mig. 
Salladsbesticken kommer du få ta del av många gånger när du kommer hem till mig för sena middagar som varar ända in till sena natten med god mat och massa mysiga mamma-och-lilian-skratt.
Jag Älskar Dig. Varje dag, hela året, överallt i hela världen -för alltid! ♥
Puss från Mig!
Och du Mamma. Tack snälla för din insatts för 22år sedan! Jag vet att du hade det jättekämpigt med att få fram lilla mig till världen med en saccosäck och en massa lustgas. Jag är dig evigt tacksam för det. Puss!

Translation:
My mom is the best and I love her so.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å här ligger jag och gråter glädjetårar för att vi har en så underbar mamma... :)



Ps. SNYGGA salladsbestick!

2012-01-18 @ 06:56:29
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: boalitos

Jag är,oxå,superglad för att du föddes för 22 år sen TROTS att det var i Örebro ;)

2012-01-18 @ 19:58:47
Postat av: eva

underbara mona=)

kram

2012-01-19 @ 06:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0