konstigalilian -

Charlottes kära återseende med Carrie och Samantha!

I går körde jag ner till Baltimore för att träffa dom här två härliga tjejorna. 
Matilda och Elina! Två svenskor som jag lärde känna på au pair skolan i NY för exakt fem månader sedan idag. Då umgicks vi tillsammans i fem dagar och sedan dess hade vi inte träffat varandra, så det var ett kärt återseende. Speciellt då vi på något konstigt vis har starka band till varandra som att vi skulle känt varandra mycket mycket längre än vad vi har.
Eftersom jag fyller år i morgon så fick jag en present. Så oerhört himla gulligt!
Jag vart så himla glad! Det var en inramad bild på oss tre + Linn (sex and the city-gänget) när vi var i NYC för första gången.


Tack flickor! Ni är för goa!
Mer från dagen komma skall...



Translation:
Yesterday. A great reunion! I drove to Baltimore to meet two swedish girls that I first met at the au pair school for exactly five months ago. They gave me a birthday gift since it's my birthday tomorrow. So sweet of them!



Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-15 @ 18:09:45
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så himla mycket för dagen Lilian! Jag hade så himla roligt, nu ska vi se till att träffas mycket mera! Och tack för tavlan, jag älskar den verkligen :D <3

2012-01-15 @ 19:55:33
URL: http://styrkaostrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0