konstigalilian -

Kanske den läckraste kalenderflickan någonsin.

Grabbar och tjejer! Det är dags för ett nytt år och så även en ny månad.

Januari -min månad! Mitt i månaden fyller jag år. Den sextonde januari är dagen ni ska lägga på minnet.


Som vanligt i mina ny-bild-i-kalendern-inlägg vill jag hälsa till skaparna av den. Mina pinglor Frida och Karolina som jag tycker om så mycket så mycket så mycket. 
Alice Karolina och Frida Kristina, på min födelsedag lovar jag er att trycka in än mer tårta i munnen än vad jag gjorde på den här bilden. Hur jag nu ska lyckas med det vill säga... Puss ♥ från er Lilian Theresé.


Translation:
January is my month.

Kommentarer
Postat av: eva

du är alltid snygg=)

jätte söt på bilden.

kram

2012-01-03 @ 13:44:42
Postat av: karro

du är den läckraste kallenderflickan i världen babe <3

2012-01-03 @ 18:16:20
URL: http://kfrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0