konstigalilian -

Med en enkel tulipan...

..en skäggig gubbe och en ring. För det var just precis det som min storasyster Nilla sände mig på min födelsedag igår!
Tänk va! En hel 50$ sedel och en personlig liten pryl som var inslagen...
..i ett fyndigt litet paket!
Ta dam! Den personliga saken. En ring, formad som en palett! Om jag vore en My little Ponny-häst skulle jag med största sannolikhet blivit född med en palett på rumpan så det passar ju utmärkt att jag nu har en egen palettring kan jag tycka!


Tack snälla min kära Nilla. Om jag skulle stava ditt namn på ett annat sätt skulle jag sätta ihop dom här bokstäverna H-Ä-R-L-I-G till ordet HÄRLIG, för det är precis vad du är. 
När man ska säga till dig att man älskar dig gör man det inte på något vanligt vis utan i stället gör man något sånt här ---> ♥ PUNKT. och du vet precis. /Lilian


Translation:
My sister Nilla's birthday gift to me. Love.

Kommentarer
Postat av: Jon

Haha, du är rolig du! Nåja, "unge man" borde väl kännas smickrande för någon som är närmare 50 än 0.



Vad beträffar dina misstankar så kan jag inte annat än bekräfta dom. Något som inte är så konstigt med tanke på att merparten av inläggen glädjande (eller skrämmande)nog kommer till i klädlöst

2012-01-17 @ 10:25:36
URL: http://summersense.blogg.se/
Postat av: Jon

...tillstånd.



Givetvis har jag funderat på att skriva till Aftonbladet. Vad tror du om "hej, jag heter Jon och jag skriver i en blogg som har ca 12 läsare, en bra dag kan det tom vara uppåt 16-17 som läser, varav en kommenterar den. Jag funderar på att börja skriva hos er och undrar hur mycket ni skulle vara villiga att betala? Jag räknar med rätt bra betalt!", funkar det?



Min "smarta telefon" ansåg att det var bäst att dela på kommentaren, då var bara att rätta sig :)



/Jon

2012-01-17 @ 10:35:55
URL: http://summersense.blogg.se/
Postat av: Secret fan

Du kanske skulle bege dig till en tatuerare, palett på rumpan låter som en het ide som säkert skulle passa dig väl!

2012-01-17 @ 13:42:27
Postat av: eva

snygg=)

kram

2012-01-19 @ 06:39:58
Postat av: Lillan

cool :)

2012-01-19 @ 19:34:49
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0