konstigalilian -

Esmeralda sjutton bast!

Hipp Hipp Hurra På Din Födelsedag Min Älskade Systerdotter!
Kommer alltid vara lika stolt över att det bara skiljer ca 20sek mellan din och min födelsedag. Fast visst är jag allt lite besviken på den där barnmoskan som bestämt trodde att vi ville ha en varsin dag att fira. Där hade hon allt bra fel. Eller vad säger du min sköna! Jag Älskar Dig min Sötnos. Se till att fira din födelsedag ordenligare än ordentligast! Kramar från din minsta Moster. Och så Olsson såklart!



Translation:
Hipp Hipp Hurray to my dear niece Esmeralda on her 17th birthday!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygg Snyggare Snyggast!



2012-01-17 @ 07:45:24
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJOJOJOJ! VILKEN VACKER 17 ÅRING. MOSTER O 17 ÅRINGEN BERÅS PÅ VARANDRA.

2012-01-17 @ 12:45:59
Postat av: eva

snygg bild, och en snygg tjej.

kram

2012-01-19 @ 06:38:37
Postat av: Alda

Oooh tack så jättemycket Moster Lilian & ni andra!<3

2012-01-20 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0