konstigalilian -

En Brunch för Gunnar.

Som ni redan vet så döptes Gunnar i lördags.
Efter dopet åkte vi till en restaurang där mina värdföräldrar hyrt övervåningen för en trevlig och delikat brunch.
Vi var lite mer än fyrtio personer allt som allt. 
Huvudpersonen själv låg mest och sov.
Vi andra högg mest in på maten.
Som uppskattades av både stora som små.
Man kunde välja på allt möjligt brunchgott. Dom fattiga riddarna var dom godaste fattiga riddarna jag någonsin ätit.

Lilla Kendall med sin mamma.
Lilla Kendall med sin pappa.
Morfar Bruce log som vanligt med ett stolt leende över sina barnbarn. Han gör mig alltid lika glad när han ler så över pojkarna.
En Morfar och en Farfar och ett sovande barnbarn.
Efter brunchen åkte vi hem till oss för att dra ut på firandet och för att käka tårta. Och för att ge er en hint om hur jag såg ut under dagen så får ni en bild jag tog på mig själv i en spegel. Oh, nu som först ser jag att Berra JR hamnade mellan benen på mig. Lite småkul!
Sen åt vi av tårtan som var riiiiktigt god. Så god och populär att jag inte ens hann med att fotografera den innan mer än halva var borta. Men det gör ju ingenting så säg. 



Translation:
A brunch for Gunnar after his Baptism. 2/25 -12

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att morfar ler när han tittar på sina vackra barnbarn.PS: JR kanske vill in där han kom ut ifrån. PUSS MIN GOA DOTTER/ Mamma Mona

2012-02-28 @ 09:40:58
Postat av: Rapp

Hahaha JR :D

2012-02-28 @ 09:53:55
URL: http://danielrapp.info
Postat av: malin

så himla fin tårta !

2012-02-28 @ 15:09:28
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0