konstigalilian -

Tack för en Happy Valentine's Day!

Spana in vilken hög med kärlek jag fick på Valentine's Day!
En hel bunt!
Jag älskar dom med ♥
Jag kan inte annat än säga att jag har...
..en underbar Lillebror! Alla tjejer där ute -han är ett kap.
Världens bästa Eva och hennes Thomas skickade mig fin vänskap!
O,V och G's gulliga farmor och farfar gav mig en tusenfoting och en tvål.
Och vilken filur kan ha skickat mig detta kort?
Jo, min underbara Johanna! Det är konstigt med Johanna för vi har bara känt varandra i 6månader ungefär men om jag inte riktigt visste om det så skulle jag trott att vi har känt varandra sedan lekis eller så. Att jag har funnit Johanna är ren lycka för mig.
Det här kortet är också från Johanna fast det fick jag för ett tag sen för det är mitt födelsedagskort.
Johanna vet precis hur man ska fylla ett vykort. Proppat med härlig text precis som det ska vara! 





TACK SNÄLLA MINA ♥:AN!
Massa Kärlek Från Er Lilian 




Translation:
People loves me! And I love them!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas!Du fick inget från oss :( Jag är inte den modellen som sönder vykort, skyller på det och att på att dagen kom så fort så hann inte med det..



Men vi älskar dig ska du ändå veta!!

2012-02-15 @ 07:04:49
Postat av: Rapp

Jag skickar mig själv om ett tag, det tar en stund att packetera mig själv å gå till posten... förväntat leveransdatum 11 maj.

2012-02-15 @ 14:32:31
Postat av: Emma

Sv: Tack söta du :) Jag tänker på dig med och på hur du har det! Ska bli SÅ himla skoj att få träffa dig och höra om allt när du kommer hem igen :) KRAMAR



Vilka underbara hälsningar :)

2012-02-15 @ 15:11:53
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

åh gud va mysigt att få så mycket fint av nära och kära! :)

2012-02-15 @ 16:35:42
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: eva

kram

2012-02-19 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0