konstigalilian -

En lördag med Åsa

Under lördagen åkte jag till Åsa och hennes familj som bor i Maryland, i närheten av Annapolis, för att umgås med dom.  Åsa är som bekant en svenska som är gift med en amerikan och som bott här i USA i så där en tolv,tretton,fjorton år eller så.
Vi spelade sällskapsspel. 
Det gosades med Stella.
Åsa och jag arrangerade om i deras hem.
Det var så att jag hade målat en tavla till Åsa och den gjorde så att Åsa blev sugen på förändring och jag älskar ju att hålla på att greja med inredning så jag hjälpte gärna till. Tavlan jag gjorde tänkte jag visa i ett annat inlägg för den som är nyfiken.
På kvällen hade Åsas man Micke en spelning med sitt band på det här haket.
Medans bandet riggade upp käkade vi mat.
Det var amerikanskt och gott.
Åsa var lika glad och go som alltid.
Senare drog bandet igång och folket gjorde lika så.
Sent in på natten umgicks jag med Åsa och en skara av hennes vänner. Trevligt värre måste jag säga!



Translation:
A Saturday with Åsa in Maryland.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser jag i syne, eller har Stella "klolack"?



Och du förresten, har jag missat ett inlägg med dina glasblåsaralster? Kommer inte på att jag sett det färdiga resultatet? Kan det vara möjligt att jag missat ett inlägg på din blogg? Eller håller du oss helt enkelt på halster?



En bamsekram från mej och barnen till dej där borta på andra sidan Atlanten såhär på Valentinesday! <3

2012-02-14 @ 18:56:22
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0