konstigalilian -

Oscars tjugohundratolv

I söndags var det Oscars galan så jag åkte hem till min kära vän Liina för att spana in den. Det var första gången jag såg hela galan live då jag inte behövde bekymra mig över tidsskillnaden. Hemma i Sverige måste man ju offra en hel natt för att se den live.
Det visades många fina klänningar på röda mattan. Finast tyckte jag att Gwynhet Paltrow var.
Liinas värdfamiljs hundar var mycket intresserade av galan. Eller kanske inte. Dom var mest intresserade av sällskap och av minimorötterna.
Liina hade dukat upp med en massa gott. Själv hade jag med mig jordgubbar och twix.
Och Liina hade ganska så mycket samma tanke med det där med jordgubbar och choklad med tanke på att hon bjöd på det hon med fast i en lite annan form. 




Translation:
Oscars 2012 with Liina at her place.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt med stort M!

2012-02-28 @ 23:29:49
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0