konstigalilian -

Jordgubbar och en massa färger

I fredags var Liina och jag ute på en movie date igen. Vi såg komedin Wonderlust som ni bara måste se. Asrolig.
Självklart åt jag popcorn. Och självklart smugglade jag in något annat gott också. Den här gången blev det jordgubbar.
Efter bion ville både jag och Liina ut och hänga på nångon bar så då gjorde vi det. Fast rättare sagt hängde vi på tre barer. Det blev en liten krogrunda av det hela. På det tredje stället, sent på natten, blev vi hungriga så då beställde vi in en pizza. Pizza-serverar-minen som Liina har tycker jag är klockren! Ska också börja se ut så när jag serverar pizza tror jag.
Osten var så där tuggummiaktig ni vet. Det var gott.
Rödvinet var också gott.
När vi fått nog gick vi hem. Men när vi kom ut vart vi oroliga om det var det vi druckigt som gjorde att vi såg huset på gatan mitt emot baren i olika fäger eller om det helt enkelt var så att någon fiffig filur bestämt sig för att sätta färg på tillvaron. Eftersom färgerna fastnade på bild tror jag på alternativ nummer två.

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett kuddfodral med handgjorda detaljer från Svanefors. För mer information om tävlingen besök KNORKANS facebook sida eller blogg ♥

2012-02-27 @ 16:24:03
URL: http://knorkan.se
Postat av: Anonym

tack o lov att ni inte var så runda under fötterna/ mamma mona. ÄLSKAR DIG

2012-02-27 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0