konstigalilian -

Jag samlar på kalorier för alla er som undrar.

Trevlig helg på er alla goa läsare! 
Och på tal om go så ska jag visa bilder på det jag och Liina köpte med oss som färdkost på bussresan hem från NYC för cirkus tre veckor sedan.
Både Liina och jag ville prova på cupcakes från Crumbs. Ännu ett populärt cupcakeställe.
Där fanns det mycket att välja på förstås.
Färglada cupcakes.
Gigantiska cupcakes.
Liina valde en med hallonswish.
Jag valde en som smakade brownie, vanilj och jordnöt. Den valde jag bara för att han som jobbade sa att det var hans favorit när jag frågade när jag hade beslutsångest över vilken av alla härligheter jag skulle välja. Det visade sig vara ett bra men på tog för mäktigt val. Två tuggor sen var det bra. Synd det eftersom jag samlar på kalorier. På tal om mat. Ät gott och njut av varandra lite extra i helgen tycker jag! 

Translation:
Cupcakes from Crumbs, NYC.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stora som tårtor ju! Jisses!

Ser mycket goda ut!



Men du Lilian nu får du inte äta mer sötsaker,

du får inte bli mer sötare än vad du redan är!! <3

Puss

2012-02-12 @ 12:16:39
Postat av: Anonym

SÖÖÖÖÖT är rätta ordet på dig.Du kan Smälla i dig så mycket sött du vill, toppen är nådd. kraaaaaaam. LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-12 @ 13:04:54
Postat av: Anonym

PUSSSS!!!!!!!!!/Bettis

2012-02-12 @ 22:09:04
Postat av: karro

nam nam nam nam ;)



pusss <3

2012-02-13 @ 12:50:48
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Lillan

Åhh vad smaskigt!!

2012-02-13 @ 16:43:56
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: eva

gud vilka goda sötsaker du.

bara man hittar på dom går går man upp.

men fint och titta på med, dom är duktiga på och baka.

kram

2012-02-19 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0