konstigalilian -

Hej då alla Bergatroll

Vi är hemma från Vermont nu.
Kan inte annat än säga att helgen uppe i norr bland bergen var Underbar. Underbar med stort U.
Och likaså var utsikten vart man än vände sig. Det ni ser här på bilderna var det jag såg när jag tittade ut genom det enormt stora fönstret som fanns i mitt rum. Så här i efterhand ångrar jag att jag inte gick ut på balkongen och tog bilderna istället för att fota genom fönstret, men just då var det morgon och jag hade inte lust att släppa in någon kyla i mitt mysvarma rum så jag hoppas ni har överseende. Och så hoppas jag att ni mår bra också!



Translate:
We are back home now. Vermont was great! And so was the wiev I had from my room.

Kommentarer
Postat av: eva

borta bra men hemma bästa.

hoppas allt är bra med dig.

kram

2012-02-22 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0