konstigalilian -

Min första gång i en brudklänning.

I går gjorde jag något riktigt kul. Jag var modell. Modell för ett brud och bröllopsföretag på en bröllopsmässa.
Jag fick frågan om att ställa upp och modella för ett par veckor sedan och kunde inte annat än säga ja.
På hotell Hilton spenderade jag alltså kvällen som fejkbrud med hundratals blickar på mig. Mitt jobb var att mingla runt leende och försöka se vacker ut och svara på frågor om klänningen jag bar. 
Känslan av att vara i en brudklänning var mäktig och fin. Kan knappast föreställa mig hur det måste kännas att en dag gifta sig i en alldeles speciell egen bröllopsklänning. Måste vara fantastiskt. 
Ni kommer att få se mer bilder i nästa inlägg...



Translation:
I was a bride model at a Hilton hotel yesterday. My first time in a wedding dress! but not the last I hope.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du kan konsten att göra oss nyfikna! :)



PussPuss

2012-02-24 @ 06:12:31
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha åh herregud, vilken galen dag! Ser ju kalasfint ut.



OCH ÅH vad gullig du är. <3

2012-02-24 @ 08:23:58
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nu hoppas jag förinligtväl att du kommer visa oss

en helkropps bild på dig!

Annars är det som att säga A och inte B.



Puss puss!!

/Linnéa

2012-02-24 @ 09:49:30
Postat av: Lillan

wow vad häftigt :)

2012-02-27 @ 01:23:43
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhhhh vilken vacker brud! Vem blir den lycklige brudgummen månne?

2012-02-27 @ 19:37:50
Postat av: Anonym

Så fin du är min dotter,det är så jag får tårar i ögonen. hur ska det då bli när den stora dagen kommer på riktigt. ÄLSKAR DIG MIN DOTTER/ mamma mona

2012-02-27 @ 19:41:52
Postat av: Maritta

Ojojoj,vilka fantastiska bilder. Söt som socker !

2012-02-29 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0