konstigalilian -

Hurra högt för min Lollo idag!

Idag är det min älskade storasyster Lollos födelsedag! Det hurrar vi för allihopa i kör tycker jag. Jag räknar in. O en, två o en två tre fyr! Hurra Hurra Hurra Hurra! 
 
 
Grattis på din tjugoåttonde födelsedag min underbara härliga spralliga syster! Såklart önskar jag att jag kunde vara hos dig på din dag och fira för fullt men som bekant är så befinner jag mig i USA ett liiiitet tag till. Tur dock att jag snart är hemma igen. Kan knappt fatta att det är sant att jag snart kommer kunna krama om dig igen. Efter ett helt år och lite till! Galet så mycket jag har saknat dig. För du Lollo, du gör mig hel. Ingen förstår mig så bra som du. Inte ens jag själv. Så det är en störtskön känsla i magen att jag snart kommer kunna vara hos dig igen och att vi snart kan göra det vi är allra bäst på -skratta tills tårarna rinner och allt vi kan få fram är "Jag. Kissar. På. Mig! Jag. Kissar. På. Mig!" 
 
Tyvärr blir detta, precis som vår underbara syster Linneas, födelsedagsinlägg bildlöst. Det beror på att jag befinner mig i New York City och min IPad vägrar att samarbeta när det gäller blogg.se och bilduppladdning. Men! Jag tänkte att du kunde få föreställa det jag såg tidigare i morse i huvudet och göra din egna bild av det. Linnea! Detta är till dig med. Se det som en födelsedagsbild i efterskott. Okej?
En hemlös orakad man med oklippta tånaglar dansandes runt mig leendes och sjungandes på en sång om hur vacker man är om man inte är ful.
Detta såg jag som en födelsedagssång tillägnad er! 
 
 
Lollo, hoppas att din dag blir toppen! 
Jag älskar Dig så oerhört mycket! ♥
Puss och Kram
/LillalillasysterLilian 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååååå vilken härlig födelsedagshälsning! Den gör mig lycklig enda in i själen!
Speciellt det där om den hemlösa får mitt hjärta att smälta ;)

Jag Älskar Dig så oändligt!

2012-08-05 @ 20:13:07
Postat av: Rapp

Hurraaaa! HURRAAAA!

2012-08-06 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0