konstigalilian -

Honey Island Swamp

Bussen kom och vi åkte med.
30 minuter tog det och sen var vi borta från staden, och sånt som ni ser på bilden ovan, och istället var vi plötsligt i en helt annan värld.
Ute i träskmarken för att åka på en båttur i hopp om att få se riktiga alligatorer och andra, för mig, exotiska djur! Jag var taggad till tusen på detta äventyr. Tänk att få vara i samma vatten där alligatorer bor. Alligatorer som jag var ett stort fan av när jag var 3-7år, och som jag fortfarande tycker är häftiga.
Innan äventyret skulle börja fick man gå in i en liten butik för att bli uppdelade i grupper. Där kunde man köpa den här roliga magneten om man ville. Det ville inte jag.
Man kunde även köpa sig ett snack iform av kött med allt möjligt märkligt innehåll om man ville. Det ville inte jag.
Liina och jag kom med i gruppen med min favofärg. Liinas favoritfärg är röd och svart.
Sen bar det av till fots och två minuter senare var vi framme vid båtarna och äventyret kunde börja!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅH vad coolt jag har varit på precis samma ställe!!! :D hihi vad kul! Gillade du turen? Och vad tycker du om New Orleans? :)

2012-04-12 @ 23:54:32
Postat av: Lollo

Om man skulle ha en box i kroppen där allt man upplever samlades så skulle din box rinna över för längesedan :)



Love U!

2012-04-13 @ 02:00:46
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0