konstigalilian -

♥ NOLA ♥

Efter Atlanta reste vi vidare till staden som jag länge sett fram emot att besöka -New Orleans. Min nya älsklingsstad nr 1! Där fanns allt som föll mig i smaken. Trevliga människor, kultur, historia, härligt klimat, äkta musik, god mat, vacker arkitektur och en massa konst. Allting där har liksom en själ över sig. Unikt och fint.
I hamnen av Mississippi.
New Orleans är känd för sina traditionella ångbåtar.
Jag bara älskar dom.
Jag bara älskar i stort sett allt i NOLA, som staden kallas, kan man säga.
Åk dit gott folk! Åk dit!

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Vad härligt med riktiga ångbåtar, jag visste inte att de hade kvar dem. Som taget ur en disneyfilm ju! Eller det kanske är tvärtom i och för sig?

2012-04-10 @ 09:13:12
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0