konstigalilian -

Samma himmel med samma stjärnor!

Nu ska jag berätta och visa er vad det var i paketet jag fick och vilka det var ifrån. Jag börjar med att berätta vilka paketet var ifrån. -Det var min underbara storasyster Linnéa och hennes son Teddy som överraskade mig!
Spännande va!
Så här såg det ut när jag hade tagit bort det randiga presentpappret.
Linnéa hade finurligat till det lite med öga näsa mun. Kul va!
Innan jag öppnade paketet läste jag först breven som följde med, precis som det stod att jag skulle göra för jag är en lydig tjej.

Min älskade storasyster Linnéa hade skrivit ett så himla underbart brev till mig på ett sånt himla underbart Linnéa vis. Jag kan läsa det om och om igen och le lika mycket varje gång.
Plus att jag fick ett bonusbrev, för på baksidan av Linnéas brev hade hennes bästa kompis Erika skrivit så fint till mig. Tack Erika! Ditt brev gjorde mig jätteglad! Ps. Jag leker mer än gärna med play-doh lera tillsammans med din dotter Lily när jag kommer hem till Sverige igen.
Inte nog med att jag fick två underbara brev, jag fick en underbar teckning också! En teckning, med en underbara förklaring, som min älskade systerson Teddy har ritat.
Himmel, stjärnor och flygplan.
Och vad var det i paketet då. Jo! En t-shirt med ett tryck på Teddy och mig när vi badar i en pool! Helt klart det värdefullaste klädesplagget jag har från och med nu.
Tack snälla mina Älskade! Ni anar inte hur lycklig ni gjorde mig! En STOR slängpuss till er♥ 

Ps. När jag tittade upp mot himlen och stjärnorna nyss såg jag att det är exakt samma himmel med samma stjärnor som man ser hemma i Sverige (:

Translation:
I will now tell you what it was in the gift and who it was from. It was from my beloved big sister Linnea and her son Teddy. They sent me two amazingly wonderful letter, a drawing and a t-shirt. The most precious t-shirt I've ever owned. A t-shirt with a picture at me and my wonderful nephew Teddy. Oh, how I love them! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2011-09-09 @ 08:26:05
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: TACK så mkt! Haha, det får du gärna göra!

2011-09-09 @ 09:51:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh vad roligt att se att paketet kommit fram och vilken underbar tröja sen, Lilla Teddy <3 Det var roligt att skicka en hälsning med Linneas paket, de hade du nog inte väntat dig heller =D Många kramar till dig och håll oss uppdaterade framöver!

2011-09-09 @ 12:09:45
Postat av: Lollo

Inget dåligt paketet att få på posten! :)

Förstår att det är det värdefullaste plagg Du äger!

Vad kul med breven!



Love U!

2011-09-09 @ 12:52:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Rapp

Vilken finfin present på posten! :)

Hoppas inte för många blir avundsjukapå din fina nya tröja där borta ;)

2011-09-09 @ 15:30:23
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: eva

vilken finnt paket att få.

ha en underbar helg.

kramar

2011-09-09 @ 16:57:28
Postat av: Linnea

Vi tänkte precis som Daniel, hoppas inte allt för många blir avundsjuka ;)



Hoppas att *du *sover *gott i t-shirten *! För det var så vi tänkte..



Kul att vi gjorde dig glad!

Men vet du va?! Det var meningen att Tonye skulle skriva en rad eller två..men det glömdes helt bort när t-shrten kom på posten, då vill jag posta det fortast möjligast..



Bra att du la märke till detaljen jag målade dit på bruden :)



Älskar Dig! Love you!

Puss

2011-09-09 @ 20:03:50
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Lillan

Du verkar ha en underbar familj :)

Kram

2011-09-10 @ 04:48:03
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0