konstigalilian -

S som i Smarrigt kaffe, Sommarvärme och Starbucks

Igår var det samling vid pumpen igen. Eller, det var au pair-dejt på starbucks.
Självfallet köptes det kaffe.
Den danska pärlan Tia som åkte med mig. Förövrigt var jag hemma en sväng hos henne innan vi for till starbucks.
Frida var också där och vet ni vad? Hon fyllde år! I alla fall om man räknade i svensk tid, så vi sjöng för henne. Man kan säga att det var Grattis för henne i går och Happy Birthday idag.
Det var en trevlig onsdagskväll som alltid. Perfekt med en dag i veckan då man kan träffas och bland annat prata ihop sig inför helgen.
Så är det väldans skönt att fortfarande kunna sitta ute till sent på kvällarna. Fast lite trött börjar jag allt bli på sommarvärmen. Nu vill jag gärna ha höst, tack.


Translation:
Wednesday = Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt det ser ut som att Ni har det!



Det var sommarvärme här igår, ca 21grader i Örebro :)



KRAM & PUSS



2011-09-30 @ 15:13:20
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har också sommarvärme mitt på dan idag hade vi 21 grader varmt. Du ser ut o ha det helt underbart. Kram på dig!

2011-09-30 @ 17:29:02
Postat av: eva

alltid kul och träffas=)

kram

2011-10-03 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0