konstigalilian -

Skål på're tyskland!

I går var jag på en tysk oktoberfest. En svensk i USA på en tysk oktoberfest i september.
Jag drack såklart tysk öl.
Det gjorde dom här två härliga prickarna med.
Tysk mat var mycket bättre än den polska. (Sorry en gång till Polen ♥)
Detta var bara några av alla som var där. Det var verkligen smockat med folk.
Att stapla muggar är en populär oktoberfest lek.
Fast jag tror att stapla-muggar-leken mer är en ursäkt till att komma åt ölen.
I kön till ölen.
Lampor.
Will passade på att ta några bra bilder med min kamera medans jag och Cathie roade oss på nöjesfältet.
Självklart provade vi på barnens huvudattraktion. Nu som först ser jag att vi åkte i ett grönt flygplan. Fint.
Jag tror på ett ungefär jag vet hur Karlsson på taket har det tror jag kanske.
Den här kvinnan verkar störtskön! Jag har ingen aning om vem hon är men jag gillar verkligen hur hon har pressat in sig själv i karusellen.
Den här gången spelade jag inte i något vinstbås. Jag vet inte om jag någonsin kommer våga göra det igen efter storvinsten(?) på den Polska festivalen... ;)

Translation:
Pictures from yesterday when I was with Will and Cathie at a German Oktoberfest. Good German beer, nice people and a man with a camel toe is equal to -a really nice evening.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Namnet säger allt :) det var lite tokigt, alltså tokigt kul!

2011-09-18 @ 23:40:47
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: eva

kul ni ser ut och ha=)

kram

2011-09-19 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0