konstigalilian -

Tack min Älskade Mamma!

Tack min Älskade Mamma för paketet du skickade!
Jag blev hur lycklig som helst när jag fick se att det låg ett paket till mig på vardagsrumsbordet.
Och jag blev go och glad kexchoklad när jag fick se innehållet!
Allra gladast blev jag för pussen ♥
Pojkarna blev jätteglada för deras presenter dom med. Så himla gulligt av dig att ge dom en varsin present! Deras mamma och pappa hälsar och tackar så mycket dom med.
Oliver kunde inte förstå hur du visste att han älskar T-rex så mycket sa han.
Viggo vart sugen på att bada med sina fiskar så det ska han få göra idag tänkte jag.
Tack snälla för att du skämmer bort mig med paket. Tur att du vet när det börjar rycka i min choklad och lakritsnerv. Tusen pussar och kramar tillbaka till dig, världens underbaraste Mamma! 
Jag Älskar Dig -varje dag, hela året, för alltid, överallt på hela jorden ♥ /Lilian
Ps. Berra JR tackar för kramen och sänder en stooor kram tillbaka till dig.


Translation:
My Mom has sent me a package again, filled with candy from Sweden and a wonderful postcard. She sent some gifts to Oliver and Viggo too. My mom is the best mom ever!



Kommentarer
Postat av: Pernilla Eriksson

your mum is wonderful <3

så himla gullig!

2011-09-23 @ 21:23:20
Postat av: Rapp

Det där va gulligt gjort av Mona!

Bra jobbat Mona! Well done :D

2011-09-23 @ 21:52:33
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Lollo

Härliga Mamma!



Vilka Underbara kort, som vanligt! :)



Love U!

2011-09-23 @ 23:57:22
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Lillan

Vilken världsbäst mamma du har :) kramis

2011-09-24 @ 19:11:29
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Maritta

Vilken underbar mamma ni har alla syskonen Sundevall, härliga kort som vanligt,Lilian :)

2011-09-25 @ 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0