konstigalilian -

Den gulligaste namnsdagshälsningen någonsin!

Hemma i Sverige är det den 7 september men här i USA är det fortfarande den 6 september vilket betyder att det är min namnsdag och dagen till ära hade jag överraskningspost att öppna! Jag fick kuvertet på posten i fredags så gissa om jag har varit nyfiken på att få öppna det.
Så i dag var det äntligen dags!
Det var ett finfint vykort med blommor och så äpplen förstås.
Och på andra sidan var det också en bild. En bild på världens bästa Titus! 
Tack min underbara lilla systerson för namnsdagshälsningen. Det var den finaste någonsin! ♥


Translation:
Today it's my name day and look what a nice name day greeting my nephew Titus has sent me!♥

Kommentarer
Postat av: anna

aw så fint :)

2011-09-07 @ 09:53:20
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Lollo

<3

2011-09-07 @ 10:01:00
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0