konstigalilian -

Hipp Hipp Hurray for Viggo 2yrs!

I går var det inte bara min kära svåger Niklas födelsedag utan även lilla Viggo fyllde år. Hela 2år!
Det firades med en middag med mor och farföräldrarna och ett par nära vänner till familjen och deras två gullungar.
Födelsedagsbarnet som dagen till ära åt med fingrarna.
Bästa kompisarna -Oliver and Jamie.
Morfar skålar med champagnen.
Min underbara värdfamilj! Nummer 5 i familjen ligger än så länge i mamma Melissas mage. Det är nu cirka en månad kvar tills det är dags för bebisen att komma ut. Det är så himla spännande!
En söt liten tårta som kan vara bland den godaste tårtan jag någonsin ätit. Riktigt smälte i munnen.
Lite nallande av dekorationen hör givetvis till.
Oliver höll fullständigt med.
Men mamma tyckte att det var ajabaja.
Två lyckliga små ljus.
Happy Birthday to you!
Make a wish!
Viggo tyckte liksom jag att tårtan var riktigt god.
Så här såg den ut inuti. Jag var så exalterad över tårtan så jag glömde bort att fota alla kakorna. Det var synd för dom var tjusiga.
Förtjusande lilla Candel.
Oliver och farfar klistrar in stickers i en halloween-snobben-bok.
Presentöppning såklart! Viggo fick mycket kuliga saker som vi ska leka med imorgon! Bland annat fick han en cool fireman dräckt som ni kan se :)
Av mig fick han en blå football för det var just precis det han önskade sig av mig. Vart rikitgt nöjd när jag fick tag i just en blå barnvänlig sådan.
Så gav jag honom ett gäng miniböcker på svenska också. Pedagogiska små böcker där man lär sig färger, former, siffror och sånt.. Det var ett trevlig födelsedagsfirande för härliga lilla Viggo!


Translation:
My adorable little host child Viggo turned two years yesterday. It was celebrated with a dinner with the grandparents and some friends of the family. A really nice evening! Hipp Hipp Hurray!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hälsa Grattis till Viggo från Oss!

2011-10-06 @ 10:16:10
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis till Viggo! :)



Vad kul med en liten bebis till. Vet dom vad det är för en filur? Och vad roligt att få se mamma och pappa och lite far- och morföräldrar! :) Verkar vara ett härligt gäng det där.



Kram

2011-10-06 @ 11:50:14
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Rapp

CONGRATULATIONS BIG BOY! :D



2011-10-06 @ 20:20:00
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Lillan

Du ser ju att ha det riktigt riktigt bra där borta på andra sidan :) Grattis i efterskott till Viggo :)

2011-10-06 @ 21:50:07
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: eva

kul att de kommer en liten bebis till=)

grattis i efterskott.

kram eva

2011-10-07 @ 11:03:37
Postat av: Lollo

Pojkarna är sååå Söta!



Bra grej att dricka champagne till Spagetti o Köttfärssås! Borde man göra oftare!



KRAM Å PUSS Du Underbara Lillasyster!

2011-10-07 @ 11:55:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0