konstigalilian -

100% 50/50 premiär

Här kommer inlägget om biobesöket som jag nämnde i det förrförra inlägget.
Den här gången begav vi oss till denna biograf. 
Det är trevligt att dom lyckas få till en ganska mysig stämning på biografen trots att det är hyffsat stort.
Vi såg premiären av 50/50. Jag kommer inte säga vad den handlar om utan jag säger bara -se den, det kommer ni absolut inte ångra. En riktigt bra film!
En bild på inredning bara.
Jag och Mia hängde lite med mupparna innan filmen. Eller, Mia hängde lite med mupparna innan filmen.
Min pojkvän kom förbi en stund men jag sa åt honom att gå rätt snart. Det var ju en tjejkväll.
Tia påväg upp till andra våningen.
Filmtema i inredningen of course.
En bild på några läckra bollar man kunde vinna i spelrummet.
The snack bar. Här får man köpa med sig allt ifrån pizza till glass om man vill. Utbudet på biograferna är stort.
Trots utbudet valde jag att köpa en klassisk popcornmeny. Köpte mellanmenyn. 1liter cola är mellan här i USA.
Sistaminuten candy i automater precis utanför biosalongerna. En genial idé!
En avslutande bild före filmen på en mexican, en dansk, tre tyskar och hon som tog fotot är svensk och heter Lilian. Som sagt 50/50 var grymt bra -se den!


Translation:
I was at the cinema this friday night. At the premiere for 50/50, a really great movie. You must see that film, trust me!

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Japp, nu är jag tillbaka och har tagit mig igenom alla missade inlägg. Ditt liv verkar flyta på rätt bra måste jag säga.



Att äta pizza i en biosalong verkar lite konstigt måste jag säga...

2011-10-04 @ 19:28:54
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

<3

2011-10-04 @ 20:22:01
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0