konstigalilian -

Galet Gott

Igår var jag på King Of Prussia för att käka sen middag med fyra härliga töser. Vi käkade på ett Cheesecake Factory. Ni anar inte hur gott allt är där! Jag tror att det är självaste Gud som är kock för allt är så himmelskt gott!
Isabelle, Josefin och Hanna. Julia var också med men hon ville inte vara med på bild och sånt respekterar jag, oftast.  
Nu ska ni få höra. Jag åt bara en liten mini-pytte-liten grekisk sallad som egentligen är en starter till middag för jag hade nämligen en plan. Planen stavades äta-lite-mat-för-att-orka-käka-upp-en-hel-bit-cheesecake! För det vill jag lova er -bitarna på Cheesecake Factory är inte små!
Dom övriga i mitt sällskap körde an annan taktik. Dom tokstollarna käkade mest mat och mindre dessert.
Jag tycker Josefin åt sin pizza så himla mysigt och visst tycker ni också det?
När alla äntligen hade käkat upp sin mat var det dags att beställa in festligheterna! Här skymtar ni Hannas läckerbit. Josefin och hon beställde en varsin av samma sort.
Tvillingsystrarna Julia och Isabelle delade på den här härligheten. Hur man nu ens kan få för sig att dela..
Jag, jag åt den här underbara saken alldeles själv utan några som helst problem! Gudars skymning så god den var! Imorgon ska jag dit igen och äta cheesecake till frukost. Nävars. 



Translation:
Do you know what I ate to dinner last night? A big piece of cheesecake! Yummi!

Kommentarer
Postat av: Duktiga Tjejen

Tack så jättemycket för din fina kommenar i min blogg! Ska kika igenom din mer sedan :) Bor du i USA? Det har jag också gjort, för länge sedan nu...



Vilka smarriga cheescakes alltså, åh, dräggel!

2011-10-28 @ 07:02:18
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Lollo

Du suktar Din Storasyster! Bara så att Du vet... ;)



Älskar Dig!

2011-10-28 @ 07:02:42
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: PANDA

Sv: Ja men eller hur?? Det gör livet lättare.



ÅH så gott med cheesecake, vad sugen jag blev nu!!

2011-10-28 @ 09:14:01
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: TACK så jättemycket! :)

2011-10-28 @ 09:49:32
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Fatima + prinsarna

Sv; Visst är den :)



Vilken goo efterätt.

2011-10-28 @ 09:55:24
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Rapp

jadu, hur man äter en pizza finns det inga rätt å fel. Om jag får barn ska jag lära den äta pizza jossefin style.

i svar på resten på ditt inlägg.... du gör mig förbannat hungrig!!! iaf sugen på cheesecake :D

2011-10-28 @ 12:14:51
Postat av: karro

haha vilka tokstollar hur ska de klara sig i livet?! ;) jag hade lätt gjort som dig vännen.



det för mig osökt in att tänka på nästa sak, det är absolut inte för tidigt att börja med granen! ju mer gran ju mer jul, har ni inte börjat in da usa än eller?



pappa vart inte glad när jag sa att Ken hade kompisar ;)



okej för att det här ska bli trovärdigt. . . ;)



I love you <3<3

2011-10-28 @ 18:42:19
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Trillingnöten

Så himla kul att du kikade in på min blogg! :) När jag läser här så saknar jag min tid som au-pair :) Dina värdbarn är så söta! Och cheesecake...mums! Jag kommer absolut tillbaka :) Har några tidigare inlägg om min tid som au-pair också om du vill kika! Kram på dig!

2011-10-28 @ 19:10:15
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: eva

gott det ser ut=)

hoppas allt är bra med dig??

kram

2011-10-31 @ 16:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0