konstigalilian -

Sött som socker

Innan Halloween ens har varit börjas det julpynta i butikerna även här i USA, för visst är det även så i år att IKEA redan har tjuvstartat julen hemma i Sverige eller har jag fel? Kanske är lite tidigt, men ack så mysigt det är med allt pynt!
Ikväll när jag var på JC Penny träffade jag på en candy-dekorerad gran. Jag blev lite glad av den så nu tänkte jag försöka göra er lite glada av den också.
Sweet värre.
A raspberry colored tree ball with vanilla frosting and sprinkle.
En inglasad liten cupcake med ett tranbär på toppen.
En chokladbrun sockerbagare.

En vaniljvit kringla med pepparkakor i öronen och en gigantisk klubba i händerna.
Så där. Hoppas att pyntet gjorde er lite glada. Hej hej.


Translation:
Some sweet treats in a christmas tree at JC Penney.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken härlig julgran!

Fick den gyllenbruna sockerbagaren följa med Dig hem? ;-)



Puss!

2011-10-20 @ 05:09:23
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha älskar sista bilden!

2011-10-20 @ 05:30:12
URL: http://hannyhanny.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh dess bilder gjorde en julälskare som jag inte bara lite glad utan JÄTTE glad! Längtar ännu mer nu :) längtar efter dig gör jag också såklart min vaniljkrita kringla <3



PS. Bild nr.6 har hamnat fel, den skulle skickats till mc.donalds då de är den nya designen för deras hamburgerpapper, du vet det som häst.. Hamburgaren (såklart) är inslagen i?! ;)



Love yooooooooou <3

2011-10-20 @ 07:10:26
URL: http://freus.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vi blev glada! Teddy tror inte att den chokladbruna sockerbagaren är en sockerbagare utan självaste TOMTEN..



Jag vill också vara i USA på juletid!..



Saknar dig lilla sockkerpulla! Nej herregud kan ju inte kalla dig för sockerpulla, det är ju Kickis smeknamn!

Sockertopp får det bli, Saknar dig lilla sockertopp! <3



Puss puss

2011-10-20 @ 07:30:49
Postat av: SarA

Åh blev typ glad när jag såg att jag hade missat ett inlägg från dig då ba woho yaaay mer att läsa o kika på :D vet inte om de bara är jag men jag tycker dom har mycket roligare och mysigare julpynt här :D ! "joy" "happiness" läser jag överallt :D härligt ! Föresten, pallra dig till Skype nån dag vettja :D

2011-10-21 @ 19:31:41
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Lillan

Åhh vad mycket fin! ÄLSKAR färgerna:) kramis

2011-10-24 @ 20:21:17
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0