konstigalilian -

Ett underbart paket från Captain America, Föräldraföreningens högsta höns, Danny kopian och Ronja Rövardotter älskaren.

Ni måste tycka att jag blir jättebortskämd med all post jag får och jag håller med! Tänk vad bortskämd jag är som har så många underbara männiksor i mitt liv!
I går fick jag ett grönt paket på posten. Paketet innehöll roligt godis, kyssäkta tuggummin, ett kärleksfullt rentvättat kuddfodral och ett fyrasidors handskrivet brev. 
Dom som hade skickat det underbara paketet till mig var min svåger Boa, min storasyster Bettis och deras två pojkar Love & Rufus.
Kuddfodralet hade Bettis redan tvättat åt mig så jag kunde klä om min kudde direkt! Det är helt fantastiskt att ha en kudde som har doften av mina älsklingar som jag fick det ifrån. Jag hoppas att doften håller i sig länge.
Underbara Boa, Bettis, Love & Rufus! På en skala mellan 1-100 gjorde ni mig glad till tusen! Boa, jag skrattade högt för mig själv minst fem gånger när jag läste brevet. Du är så tokig! :) Örngottet betyder massor för mig. Gissar på att jag kommer sova godare än någonsin i natt. Är övertygad om att jag kommer drömma fina drömmar om er. Skickar tillbaka en massa kärlek till er. Älskar er så! ♥ ♥ ♥ ♥ Puss Lilian.



Translation:
I've got mail again! You must think I'm spoiled with all the mail I receive and I totally agree. I'm spoiled to have so many wonderful people in my life. This package was from Boa, Bettis, Love and Rufus. Oh my lord I love them so! ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket härligt paket! :)

Pusspusspuss!

2011-10-19 @ 12:21:02
Postat av: Inez

Ville bara säga: Vilken fin blogg du har! Vart i USA är du? :) jag jobbade som au paur förra året! Kram /inez

2011-10-19 @ 13:53:22
URL: http://inezhlm.wordpress.com
Postat av: Lollo

Vilken Mysig Post!

Dom är Underbara dom där Grytgölarna!



Puss!

2011-10-19 @ 16:51:30
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: petronella

snacka om lite avundsjuka på alla dina brev och paket! Jag gav min mamma din bloggadress och hintade henne lite så nu hoppas jag också på lite paket ;)

Vilka härliga vänner & familj du har :)

2011-10-21 @ 05:44:38
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0