konstigalilian -

Granne med den där Obama.

Helgen som var spenderade jag i Capital d'Amérique -Waschington DC.
Det var jag och Julia som åkte dit på en riktigt lyckad weekend.
Vi bodde centralt, nära Presidentens lya, på ett riktigt bra hotell. Kan nästan kalla det lite lyxigt med tanke på att kostnaden var lika med en hyfsat billig peng.
Här sitter Julia i sängen i vårat rum 501.
Här står Julia framför handfatet i vårat rum 501.
Det här var första delen av min redovisning av min weekend i Washington. Jag kommer givetvis visa er mer saker. Bland annat klassiker som Vita Huset, gamla betydelsefulla monument och andra ting. Tjingeling.


Translation:
This weekend I was in Washington DC with my friend Julia. We stayed at an nice hotel. Central, fairly cheap and fresh. Will show you more of my weekend in the next post..

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

sv: Nej, vi bestämde att det skulle bli en överraskning då Pontus inte ville veta. Men de flesta tror att det blir en liten kille :)

2011-10-11 @ 05:06:53
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Godmorgon :D

2011-10-11 @ 06:40:00
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Everlasting

Hehe, det ser ut som om Julia har en jättering i ena örat när hon står i badrummet. Men jag förstår det inte riktigt för jag hittar inte ringen i spegeln. Där hittar jag dig i stället.

2011-10-11 @ 10:19:50
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0