konstigalilian -

Mitt lilla energipiller

Jag fick nyss en energikick som är bättre än att äta tjugotvå apelsiner på raken.
Nämligen så att jag precis har skypat med min älskade systerson Teddy! Han höll låda vill jag lova! Han åt godis, visade en ny leksak, berättade att han ska steka ägg till mig när jag kommer hem till Sverige igen och mycket mer underbara saker. Den gulligaste saken han sa var nog att han ska bygga ett flygplan med sin pappa och åka och hämta mig.
Jag skypade även med min underbara storasyster Linnéa, hennes härliga Tonye och Zabrine plus att Mamma tittade förbi hos dom för att säga hej till mig! Helt underbart att få se och höra mina älskade på andra sidan jorden! Mitt upp i deras fredagsmys till på köpet, inte dåligt alls! Och inte för att jag kände mig det minsta trött innan men jag vill lova att energipillret Teddy var en riktigt bra start på helgen :)
Tack snälla för pratstunden mina Älskade!♥


Till Bettis, Boa och Love. Tack för skypstunden vi hade igår! Ni är hundra procent underbara! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va kan det vart typ 1timma sen vi skypade, Teddy har sagt "Det var kul att parata med Nilijan" ca 10gånger om inte mer.. :)



Det var underbart att få se och höra dig <3

Pusspusspuss!

Älskar dig!

2011-10-28 @ 22:10:11
Postat av: Anonym

men Gud vilket sött litet pyre ! :)

2011-10-28 @ 22:30:02
Postat av: Rapp

Va roligt att han nämnde just ägg (:



Teddy är rolig han! Det flygplanet är nog first class only :)



Denna helg blev och blir en sån där extra bra helg. Både här i Sverige och i staterna.

2011-10-28 @ 22:33:57
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Lollo

Åååååå vad Mysigt!



Jag Älskar Skype, men jag Älskar Dig mer!



Puss!

2011-10-28 @ 22:35:35
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

tur de finns dator=)

kram

2011-10-31 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0